Onze producten even op een rij:

Met onze bedrijfskundige blik lossen we ieder organisatie en HR-vraagstuk efficiënt en doeltreffend op.

ABC-tje

Een traject dat slechts 1 dagdeel in beslag neemt voor de Analyse van je organisatie betreffende missie, visie en kernwaarden, maar je zoveel inzicht en Bewustwording, Conclusies en aanbevelingen biedt voor een stabiele basis van je organisatie dat je er tijdenlang mee verder kunt. Als deliverable ontvang je een rapportage in de vorm van een storytelling die je als uniform communicatiemiddel kunt inzetten voor je Employer Branding.

KWW

Een logisch vervolg, op het ABC-tje en nee, niet; “kiekn wat ’t wordt”, maar hier staat KWW voor KernWaardenWegwijzer. Een dagdeel dat in het teken staat van het vaststellen van de kernwaarden van je organisatie of het juist scherper stellen van de kernwaarden die je al hebt vastgesteld.

Kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen je organisatie en bepalen je organisatie DNA en bedrijfscultuur; het geeft aan waar je voor staat en waar je naar streeft. Wanneer je de kernwaarden helder in beeld hebt, kun je deze inzetten in al je communicatie maar vooral gebruiken als selectietool. Sluit je aan bij de organisaties die je zijn voorgegaan en niet meer de plank misslaan bij de selectie van nieuwe medewerkers; matching tussen persoonlijke eigenschappen en jouw bedrijfscultuur is gegarandeerd!

POP

POP staat hier niet voor een Persoonlijk Opleidingsplan maar bij Nivo voor een Potje Organisatie Puzzelen. Samen met directie en management kijken we naar de organisatie en de best passende organisatievorm, rollen en structuren om de toekomstplannen te kunnen verwezenlijken. In een open sfeer, maar met kritische vragen komen we tot de meest passende organisatievorm een perfect gelegde puzzel waar alles op de juiste plek valt en je daardoor de juiste persoon op de juiste plek kunt plaatsen. Visie op succes!

OV traject

Dit is best wel een ritje, maar niet met het openbaar vervoer. Het is de weg die we samen bewandelen waarbij we de Organisatiebehoefte Vertaling maken van strategie naar operationele behoeften in kennis, kunde en competenties. Vanuit management, leiderschap en HR modellen stellen we de meest effectieve en doelgerichte organisatiebehoefte vast. Een spoorboekje dat je doelgericht leidt naar het bereiken van je organisatiedoelstellingen.

TT rondje

We gaan steeds harder. Wanneer je zover bent kun je een TT rondje doen en gas gaan geven. TT staat hier voor ToetsingsTraject. Een rondje feedback op je personeelsbestand om te checken of en in hoeverre jouw mensen voldoen aan de organisatiebehoefte. Door mensen te laten reflecteren op de vastgestelde organisatiebehoefte ontstaat een helder beeld van de ontwikkelopgave. Een inzicht waarvan je zelf bepaalt wat je oppakt om een stap verder te zetten richting het bereiken van je organisatiedoelen.

Bedrijfscultuurspel

Met ons bedrijfscultuurspel voelen én beleven jouw mensen de kernwaarden van jouw organisatie.

In het bedrijfscultuurspel verken je op een speelse manier de match tussen persoonlijke kwaliteiten en de kernwaarden van jouw organisatie. Door opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden spaar je kaarten en het team dat als eerste 10 kaarten heeft verzameld, is de winnaar van het spel. Het spel kun je spelen met met 2 of meer teams van minimaal 2 spelers.

Cadeautje; leuke bijkomstigheid van het spel

Door het uitvoeren van de opdrachten en na te denken over de antwoorden op de vragen, worden je mensen zich meer bewust van hun kwaliteiten die bij de kernwaarden van de organisatie passen op een originele en speelse manier.

 

 

 

Dit zeggen tevreden klanten:

Gieni is een oprecht persoon en een resultaatgerichte professional. Met haar positief kritische houding weet ze exact in te spelen op de vragen en behoefte van een opdrachtgever. Ze is in staat om de belangen van alle betrokkenen goed in acht te nemen en ze handelt altijd vanuit het algehele bedrijfsbelang.

Gieni heeft mij en Moekotte uitstekend geholpen bij de uitbreiding van de sales afdeling. We bezitten momenteel over meer slagkracht richting de markt en hebben meer structuur binnen de afdeling gerealiseerd, waardoor we efficiënter kunnen werken.

Andre Edelenbos, Moekotte

Binnen onze organisatie van Sterk Techniek Onderwijs is samenwerken op basis van kernwaarden van groot belang. Gieni heeft met het bedrijvencultuurspel ervoor gezorgd dat we op een vrije manier de kernwaarden hebben kunnen beleven. Hierdoor hebben we een veel beter beeld gekregen hoe de kernwaarden in onze organisatie tot bloei komen. Daardoor is er een hechtere onderlinge band ontstaan. Groet Patric.

Patric, Sterk Techniek Onderwijs

Neem contact op

Heeft u een vraag? Aarzel dan niet stel hem hier!